Znajdź siedzibę firmy

Zainteresowała Cię oferta konkretnej firmy? A może usługi/produkty, których właśnie poszukujesz są tworzone przez firmę, którą niedawno poznałeś/aś? Chcesz odwiedzić jej siedzibę, ale nie znasz adresu? Ten artykuł jest dla Ciebie!

 

Odwiedź stronę firmową

Oczywiście najlepszym wyjściem w takiej sytuacji jest po prostu odwiedzenie strony WWW, która należy do firmy. Zazwyczaj wchodząc na taką stronę, w zakładce kontakt, otrzymamy pełne dane adresowe, w tym oczywiście lokalizację siedziby firmy. Coraz częściej, prócz zwykłych danych - typu ulica, kod pocztowy czy miejscowość, są również podawane linki do map Google, nawet.. współrzędne. To bardzo użyteczne i praktycznie rozwiązanie, bowiem w erze mobile, wchodząc w taki link przez telefon komórkowy, od razu otwiera nam się mapa. Dzięki temu w prosty sposób możemy ustawić nawigację.

Traf do firmy z Google.

We wcześniejszym akapicie wspomnieliśmy o możliwościach Google. Co tu dużo mówić? Dzięki Google, znalezienie właściwej firmy jest banalne! Wystarczy, że w wyszukiwarkę wpiszemy nazwę firmy i od razu wyskoczą interesujące nas wyniki. Dodatkowo, dzięki wyświetlanej wizytówce nie tylko poznamy adres firmy, ale również telefon, czy witrynę internetową. Ale korzystanie z wyszukiwarki Google to tylko jedna z możliwości na znalezienie firmy! Drugą ciekawa opcją jest uruchomienie aplikacji Mapy Google. Wystarczy, że w wyszukiwarce tej aplikacji wpiszemy nazwę firmy, którą chcemy odwiedzić. Aplikacja wyświetli nam wszelkie dane adresowe oraz natychmiast pozwoli uruchomić nawigację do adresu, pod którym znajduje się przedsiębiorstwo.

Jak inaczej znaleźć firmę?

Jeżeli powyższe przykłady na to, jak znaleźć siedzibę firmy zawiodły, warto odwiedzić… Facebooka! Tak to właśnie tam, większość małych, lokalnych firm ma swoje strony w formie Fanapge. Oczywiście na takiej stronie bez problemu można umieścić informację o aktualnej siedzibie firmy. Jeżeli jednak nie jesteśmy przekonani, czy podana lokalizacja jest prawidłowa, to w takim przypadku najlepszym rozwiązaniem byłoby wykonanie telefonu do firmy lub napisanie odpowiedniego e-maila.


Drukuj